Kto sme?

Tie, čo vedia kam zmiznú Tvoje kilá.

Aďka Ťa privíta s úsmevom a pomôže Ti s Tvojím vytúženým cieľom. Rada si s Tebou poklábosi pri kávičke, ktorú mimochodom zbožňuje.
&
Janka, naša adminka, zabezpečuje všetky drobnosti, vďaka ktorým náš salón frčí a nebojí sa urobiť aj liposukciu ceny permanentky pre Tvoje konkrétne potreby.

Naše poslanie?

Rozpúšťať tuk ako zmrzlinu v lete.

Budujeme vzťahy založené na dôvere a chránime Tvoje súkromie. Našou odmenou je, keď taký vzťah prerastie v priateľstvo.

Prečo si nás vybrať?

Úspešnosť & kvalita procedúr 

Keď si chcete oddýchnuť, byť v krásnom čistom salóne, dať preč pomarančovú kožu a pritom popíjať výborný čajík, tak rozhodne odporúčam 👌🏼🥰 Viditeľný výsledok už po pár ošetreniach, skvelá lokalita, parkovanie a personál. Môžem len odporučiť. Natália

Priateľská atmosféra & osobitý prístup

Odporúčam každej žene, ktorá sa chce nechať rozmaznávať. Krásne a intímne prostredie, skvelé baby, ktoré sa časom stanú vašimi priateľkami a hlavne služby na jednotku s 5 hviezdičkami. Vždy sa sem rada vraciam❤.Mária, recenzia Google

Rodinné prostredie, skvelý priateľský personál, počas procedúr som sa cítila príjemne a uvoľnene. Bola som nadmieru spokojná, môžem len odporúčať :-)) Ďakujem !!! Renáta, recenzia Google


Profesionalita

Vsetko bolo vynikajuce.Personal na vysokej urovni.Prostredie velmi pekne. Dana

Super žienky, ktoré poradia. Profesionálny a odborný prístup, Pekné a príjemné priestory a hlavne profi procedúry, ktoré pomôžu vyriešiť váš problém aby ste sa opäť cítili krásne. Ďakujem. Lea, recenzia Google

Prvá návšteva?

Neboj, nie si prvá, čo sa pýta "a fakt to funguje?"

Koľko ošetrení je potrebných pre viditeľný výsledok?

Jednoznačná odpoveď nie je. Počet záleží od očakávaného cielu, Tvojej telesnej stavby, strav.návykov, pitného režimu, pohybu a iné. Pri vstupnej konzultácii Ti poradíme a povieme náš názor podľa skúseností avšak ako rýchlo bude na procedúry reagovať Tvoje telo nevieme.

Je potrebné sa objednať na presnú hodinu?

Áno, nakoľko pracujeme na objednávku a nie sme v salóne mimo dohodnuté termíny. 

Cez prac. týždeň nestíham, pracujete aj cez víkendy?

Áno, soboty. A nie len to - sme tu pre Teba aj cez sviatky :)

Môže prísť na procedúru aj manžel? Chcel by schudnúť.

Žiaľ Nie, v našom salóne poskytujeme našim klientkám dokonalé súkromie. 

Mám kŕčové žily, je to prekážka pri lymodrenáži?

Záleži od stavu žíl. Ak sú nebolestivé alebo sú to malé žilky je to v poradku. Vždy ale mysli na svoj zdr.stav a poraď sa so svojim lekárom.

Čo ak sa mi zmenia plány/ochoriem/nestihnem zrušiť termín do 24h?

Každému sa to môže stať. Žiaľ procedúrka Ti prepadne. Prosím ber ohľad aj na nás, že v takom krátkom čase môže byť obtiažne nájsť inú klientku, ktorá využije Tvoj termín. Ak príjme termín iná klientka, procedúrka Ti neprepadne :-)

DOBRE VEDIEŤ

Ošetrenia sú bezbolestné, bez nutnosti rekonvalescencie a sú príjemné. Pracujeme s vysokokvalitnými prístrojmi a sú v vhodné pre ošetrenia všetkých telesných typov. Naším cieľom je, aby sa u nás všetci cítili skvelo a odchádzali spokojní.

KONTRAINDIKÁCIE

Zvýšená teplota, prejavy choroby/ chrípky a iné, Epilepsia, šedý zákal, tehotenstvo, pooperačné stavy, onkopacienti / i vyliečení po odporúčaní Tvojho lekára, poranená a podráždená pokožka, užívanie hormonálnej liečby po odporúčaní Tvojho lekára, kovový implantát, osoby s extrémne slabou telesnou stavbou, klientka v oblasti pásu do 3 mesiacov po prirodzenom pôrode a do 6 mesiacov po pôrode cisárskym rezom, trombóza, obličkové ochorenia, otvorené rany. Každé oštrenie má rôzne kontraindikácie, o ktorých Ťa pred procedúrkou poinformujeme alebo ak si nie si istá kontaktuj nás

NAŠE ODPORÚČANIA

Redukčné procedúry odporúčame absolvovať minimálne 2–3 x do týždňa, v prípade krátkodobej intenzívnej kúry aj každý deň. Lymfodrenáž podľa závažnosti stavu. Po procedúrach sa odporúča zvýšený príjem tekutín, odvodňovacie nápoje a pohyb. Neodporúča sa alkohol, nezdravá strava a pod.

Sledujte naše kampane na Facebook a Instagram, kde sa podmienky môžu líšiť.

 VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENK

  1. Všeobecné Obchodné podmienky (ďalej len "VOP) upravujú vzťah medzi medzi Prevádzkovateľom a Klientkou.

  2. Prevádzkovateľ je osoba, ktorá poskytuje služby telových ošetrení (ďalej len "služby").

  3. Klientka je osoba, ktorej sa poskytujú služby.

  4. Vzťah, ktorý sa riadi týmito obchodnými podmienkami vzniká záväzným objednaním alebo zakúpením služby.

  5. Ponúkané služby uverejnené na webovom portáli www.studiosofia.sk sú uvedené v EUR mene a sú konečné. 

  6. Služby je možné zakúpiť prostredníctvom webového portálu www.zlavomat.sk (ďalej len "Zlavomat"), ktorý prevádzkuje Poskytovateľ tretej strany Slevomat.cz, s.r.o. – organizačná zložka Slovensko, IČO: 46031103, s ktorým ma Prevádzkovateľ uzatvorenú Zmluvu o prenájme obchodnej platformy a o sprostredkovaní.

  7. Služby je možné zakúpiť osobne u Prevádzkovateľa na prevádzke, telefonicky a emailom.

  8. Služby je možné záväzne objednať osobne u Prevádzkovateľa na prevádzke, telefonicky a emailom.

  9. Prevádzkovateľ poskytne za poskytnutie služby faktúru, ktorú sa Klientka zaväzuje uhradiť v lehote a čiastke uvedenej na faktúre. 

  10. Prevádzkovateľ vykonáva služby na prevádzke s adresou Vajanského 4, Senec, 903 01 alebo na mieste dohodnutom medzi Prevádzkovateľom a Klientkou.

  11. Údaje prevádzkovateľa: Adriana Dunajčíková, Námestie 1.mája 61/24 Senec, 90301, IČO: 51974762, tel.: 0917 321 578.

  12. Prevádzkovateľ je zároveň aj prevádzkovateľom webového portálu www.studiosofia.sk, na ktorom sú uverejnené služby, ktoré nie je možné objednať a zakúpiť na tomto portáli.

  13. Klientka je oprávnená podať podnet, sťažnosť alebo reklamáciu, a to písomne na adresu sídla Prevádzkovateľa, t.j. Adriana Dunajčíková, Námestie 1.mája 61/24 Senec, 90301. Prevádzkovateľ je povinný sa do 30 kalendárnych dní k žiadosti vyjadriť.

  14. Po záväznom objednaní alebo zakúpení služby  sa Klientka dostaví do priestoru prevádzky Prevádzkovateľa alebo na dohodnutom mieste (bod č.9) pre poskytnutie služby telových ošetrení, ktoré sa začne vykonávať v Dohodnutý čas. 

  15. Dohodnutý čas je čas začiatku poskytovanej služby, do ktorého sa nezapočíta Klientkine zdržanie prípravou na službu telových ošetrení alebo vybavovanie telefonátov. Klientkine zdržanie prípravou na službu telových ošetrení alebo vybavovanie telefonátov bude považovaná za Prekážku v poskytnutí služby telových ošetrení na strane Klientky.

  16. Pre objednanú službu Lymfodrenáž je Klientka vopred informovaná o povinnosti mať z hygienických dôvodov odevom prekryté časti tela, ktoré sa budú ošetrovať, t.j. oblasť hrudníku až po koniec dolných končatín. Pri nesplnení tejto podmienky nebude Klientke poskytnutá služba Lymfodrenáž a vzniknutá situácia bude považovaná za Prekážku v poskytnutí služby na strane Klientky.

  17. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo neprijať novú klientku.

  18. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ukončiť poskytovanie služby Klientke za Negatívne správanie a zaväzuje sa v takomto prípade finančne refundovať zvyšné nevyčerpané procedúry. Za Negatívne správanie sa považuje a)Narúšanie výkonu poskytovanej služby opakovaným prerušovaním z dôvodu vybavovanie telefonátov. b)Narúšanie kvality poskytnutej služby inej klientky, ktorej sa poskytuje služba v rovankom čase. c)Rušivé verbálne prejavy ako sú nadávky, verbálne útoky smerované na Prevádzovateľa a/alebo iné Klientky. d)3x Odmietnutie ponúknutých termínov z kapacít Prevádzkovateľa pre poskytnutie služby, t.j. Klientka bráni vo výkone závázku Prevádzkovateľa poskytnúť službu v najbližsí dostupný termín podľa kapacít Prevádzkovateľa.

  19. Klientka, ktorá uplatnila zakúpenú službu a/alebo viac služieb, tzv.Permanentku, t.j.viac ošetrení zakúpených naraz za výhodnejšiu cenu, napr.5 alebo 10 služieb, cez webový portál Zlavomat a/alebo uplatnila Darčekovú poukážku a/alebo mala vopred zakúpené služby a rozhodne sa ukončiť pokračovať v poskytovaní služieb z akýchkoľvek dôvodov, riadi sa procesom Reklamácie (bod č.13) 

  20. Prevádzkovateľ sa zavázuje poskytovať služby  profesionálne a kvalitne. 

  21. Prevádzkovateľ sa zaväzuje všetkým klientkám pravdivo, objektívne a bez rozdielov, poskytovať najbližší voľný termín podľa dostupných kapacít Prevádzkovateľa.

  22. Prevádzkovateľ z transparentosti a z dôvodov ochrany Klientky ako i seba, požaduje od Klientky pred prvým ošetrením poskytnutie nevyhnutne dôležitých údajov do karty Klientky.

  23. Karta Klientky je dokumentácia v papierovej forme pozostávajúca z informovaného súhlasu a vstupného dotazníka s odobnými údajmi obsahujúci kontaktné údaje a údaje o zdravotnom stave Klientky. Klientka je povinná poskytnúť, dobrovolne a čestne, pravdivé informácie. Za prípadné vzniknuté negatívne fyzické reakcie u Klientky spôsobené službou, ktoré sa šetrením potvrdia, že vznikli dôsledkom zamlčaných a/alebo nepravdivých informácii v dotazníku,  nenesie Prevádzkovateľ zodpovednosť.

  24.  Informovaný súhlas je dokument v papierovej forme a je neoddeliteľnou súčasťou zložky Karty Klientky. Klientka je oboznámená s procesom služby, kontraindikáciami a poošetrovným režimom.  Klientka na znak súhlasu s informáciami o službách potvrdí Informovaný súhlas svojím podpisom

  25. Spracovanie osobných údajov Klientky sú zverejnené na webovom portáli www.studiosofia.sk a sú k dispozícii k nahliadnutiu Klientke i fyzicky na prevádzke Prevádzkovateľa, t.j.Vajanského 4, Senec, 903 01.

  26. Uplatnenie a čerpanie služby prostredníctvom Darčekovej poukážky, zakúpenej u Prevádzkovateľa, je možné do 6 mesiacov od zakúpenia v súlade s kapacitami Prevádzkovateľa. Za nevyčerpané služby z dôvodov iných ako porušenie povinností a záväzkov Prevádzkovateľa týchto VOP,  nebudú poskytnuté finančné či nefinančné refundácie. Pri nárokovaní si Klientky na refundáciu, je povinná riadiť sa postupom v bode č.19.

  27. Klientské recenzie Prevádzkovateľ neoveruje. Zdieľa na svojich sociálnych sieťach a webovom portáli www.studiosofia.sk recenzie uverejnené od klientiek z webových portálov www.Google.sk a www.Zlavomat.sk.

  28. Odhlásiť alebo zrušiť záväzne rezervovaný termín je možný telefonicky alebo prostredníctvom zaslania SMS správy na tel.číslo Prevádzkovateľa, t.j. 0917 321 578. 

  29. Ďalšie Prekážky v poskytnutí služby na strane Klientky sú: 

a) Neodhlásenie záväzne rezervovaného termínu v lehote (24h vopred)

 ~ V prípade, že služba bola vopred zakúpená, bude započítaná ako absolvovaná a nebude refundovaná finančne či nefinančne. V prípade, že služba nebola zakúpená Prevádzkovateľ vystaví Klientke faktúru na Storno poplatok.

a) 1. Storno poplatok si vyhradzuje Prevádzkovateľ uplatniť v prípadoch Prekážky v poskytnutí služby na strane Klientky v sume ušlého zisku, t.j. sumy objednanej služby.

b) Meškanie na záväzne rezervovaný termín služby Liposukcie a/alebo Lymfodrenáže 

~ služba bude skrátená o počet minút meškania a ušlý čas služby nebude refundovaný finančne či nefinančne. 

c) Meškanie na záväzne rezervovaný termín služby Aromazábal

~ V prípade, že služba bola vopred zakúpená, bude započítaná ako absolvovaná, služba sa neposkytne. Ušlá služba nebude refundovaná finančne či nefinančne. V prípade, že služba nebola vopred zakúpená Prevádzkovateľ vystaví Klientke faktúru na Storno poplatok. 

Všeobecné obchodné podmienky vytvorené v 2022. Zmeny si vyhradzuje Prevádzkovateľ. 

Všeobecné obchodné podmienky aktualizované 7.3.2025


PREHLÁSENIE PREVÁDZKOVATEĽA O SPRACÚVAVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV

Prevádzkovateľ Adriana Dunajčíková so sídlom Námestie 1.mája 61/24 Senec, 90301, IČO: 51974762 (ďalej len „prevádzkovateľ“), na zaistenie ochrany práv dotknutých osôbprijal primerané technické a organizačné opatrenia, ktoré deklarujú zákonné spracúvanie osobných údajov. Prevádzkovateľ ďalej zaviedol transparentný systém zaznamenávania bezpečnostných incidentov a akýchkoľvek otázok zo strany dotknutej osoby, ako aj iných osôb. 

Jednotlivé informácie sa môže dotknutá osoba dozvedieť aj telefonicky na:+421 917 321 578, emailom: studiosofiasenec@gmail.com, osobne:  na adrese Vajanského 4, Senec, 90301.

Nižšie uvádzame informácie o spracúvaní a ochrane osobných údajov v zmysle nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákona SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len: „zákon o ochrane osobných údajov“).

1. Prevádzkovateľ

 Adriana Dunajčíková, Námestie 1.mája 61/24 Senec, 90301, IČO: 51974762

Vaše údaje spracúvame pre vlastné účely ako Prevádzkovateľ. To znamená, že my stanovujeme účely, pre ktoré Vaše osobné údaje zhromažďujeme, určujeme prostriedky spracúvania a zodpovedáme za ich riadne vykonanie.

2. Zoznam našich sprostredkovateľov a príjemcov, ktorí spracúvajú Vaše osobné údaje

Prevádzkovateľ môže v určitých prípadoch spracúvať osobné údaje dotknutých osôb aj prostredníctvom sprostredkovateľov, ktorí sú poverení spracúvaním osobných údajov v súlade s článkom 28 Nariadenia GDPR.Sprostredkovatelia spracúvajú osobné údaje dotknutých osôb v mene Prevádzkovateľa. Spracúvanie osobných údajov prostredníctvom sprostredkovateľa nemá negatívny vplyv na výkon a uplatňovanie práv dotknutej osoby. Prevádzkovateľ využíva len sprostredkovateľov poskytujúcich primerané technické, organizačné a ďalšie opatrenia tak, aby spracúvanie spĺňalo požiadavky GDPR a aby bola v plnom rozsahu zabezpečená ochrana práv dotknutej osoby.Prevádzkovateľ  pri spracúvaní osobných údajov dotknutých osôb využíva nasledujúce kategórie príjemcov:Orgány štátnej správy a verejnej moci na výkon kontroly a dozoru.

3. Účel spracúvania osobných údajov

mene spoločnosti Adriana Dunajčíková ako prevádzkovateľ, získavame od Vás iba tie údaje, ktoré skutočne potrebujeme na poskytnutie plnohodnotnej služby kozmetických služieb. Účely spracúvania osobných údajov pri  jednotlivých procesných krokoch sú:

• Pri komunikácii s klientmi telefonicky, osobne, formou elektronickej/papierovej pošty, spracúvame údaje v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia GDPR – oprávneného záujmu za účelom reakcie na Vami podaný dopyt/podnet alebo otázku ohľadne poskytovaných služieb a dodávaných produktov, kedy je nevyhnutné verifikovať relevantnosť požiadavky, alebo realizovať prípadný následný kontakt Vás ako dotknutej osoby.

• V prípade prejavenia záujmu o naše služby, pri vytváraní objednávky služieb telefonicky, osobne, formou elektronickej/papierovej pošty spracúvame údaje v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia GDPR – kde spracúvanie údajov je nevyhnutné na vykonávanie potrebných opatrení podľa Vašich požiadaviek ako objednávateľa pred uzatvorením a potvrdením objednávky, čiže počas procesu predzmluvného vzťahu - napr. identifikácia klienta počas vytvárania, definovania alebo úpravy objednávky, určenie alebo zmena adresy a času dodania, prípadne doplnenia iných potrebných údajov na uzatvorenie objednávky.

• Po potvrdení objednávky, čiže po vzniknutí zmluvného vzťahu medzi prevádzkovateľom Adriana Dunajčíková a Vami ako dotknutou osobou objednávateľom, pri potrebnej kooperatívnej komunikácií s klientom, pri informovaní o zmenách stavu objednávky, pri finálnom osobnom doručovaní, alebo pri príprave a vystavovaní daňového dokladu (faktúry) spracúvame údaje v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia GDPR – kde spracúvanie údajov je nevyhnutné pre naplnenie zmluvného vzťahu, ktorej zmluvnou stranou ste Vy ako dotknutá osoba klient.

4. Zoznam spracúvaných osobných údajov

• Údaje potrebné pre realizáciu objednávky/rezervácie

- Meno a priezvisko, Adresa elektronickej pošty, Adresa trvalého bydliska, Telefónne číslo, Fakturačné údaje, Meno a priezvisko, Adresa trvalého bydliska, prípadne iná korešpondenčná adresa pre potreby fakturácie, číslo účtu / IBAN

 5. Doba spracúvania a uchovávania Vašich osobných údajov

Vaše osobné údaje, ktoré sme spracovali alebo spracúvame v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia GDPR – v rámci plnenia záväzkov prevádzkovateľa Adriana Dunajčíková voči objednávateľom a klientom, ďalej spracúvame za účelom splnenia si našich zákonných povinností na úseku daní a účtovníctva, ktoré nám vyplývajú zo všeobecne záväzných právnych predpisov (napr. uchovávanie jednotlivých účtovných záznamov Vašich potvrdených objednávok a fakturácie pre účely doručenia vybraného tovaru na Vašu kontaktnú adresu v zmysle zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, pre prípady preukázania splnenia si daňových povinností v zmysle daňových právnych predpisov zákon č. 595/2003 Z. z. o dani z príjmov, zákon č. 563/2009 Z. z. o správe daní a pod.), musíme uchovávať po dobu stanovenú príslušnými právnymi predpismi. V každom prípade sa ale riadime zásadou minimalizácie uchovávania osobných údajov v zmysle čl. 5 ods. 1 písm. e) Nariadenia GDPR a preto budú Vaše osobné údaje, ktoré nepodliehajú archivácii podľa osobitných právnych predpisov, vymazané alebo anonymizované.

Osobné údaje spracúvané v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia GDPR – na základe oprávneného záujmu, ktoré boli získané pri reakcii na Vami podaný dopyt/podnet alebo otázku ohľadne poskytovaných služieb a dodávaných produktov, kedy bolo nevyhnutné verifikovať relevantnosť požiadavky, alebo realizovať prípadný následný kontakt klienta/dotknutej osoby, po vybavení neboli následne postúpené do  predzmluvného  alebo zmluvného vzťahu sú bezodkladne vymazané.

Ako Prevádzkovateľ zabezpečíme výmaz osobných údajov bez zbytočného odkladu po tom, ako: boli ukončené všetky zmluvné vzťahy medzi Vami a nami ako prevádzkovateľom ; a/alebo zanikli všetky Vaše záväzky voči prevádzkovateľovi; a/alebo boli vybavené všetky Vaše reklamácie a žiadosti; a/alebo boli vysporiadané všetky ďalšie práva a povinnosti medzi Vami a nami ako prevádzkovateľom; a/alebo boli naplnené všetky účely spracúvania stanovené právnymi predpismi alebo účely spracúvania, na ktoré ste nám dali súhlas, ak spracúvanie prebiehalo na základe súhlasu dotknutej osoby; a/alebo uplynula lehota, na ktorý bol súhlas udelený alebo dotknutá osoba svoj súhlas odvolala; a/alebo bolo vyhovené žiadosti dotknutej osoby o výmaz osobných údajov a bol naplnený niektorý z dôvodov odôvodňujúcich vyhovenie tejto žiadosti; a/alebo nastala rozhodná právna skutočnosť pre skončenie účelu spracúvania a zároveň uplynula aj ochranná retenčná lehota vymedzená s ohľadom na princíp minimalizácie doby uchovávania osobných údajov; a súčasne netrvá oprávnený záujem prevádzkovateľa, zanikli všetky povinnosti stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré si vyžadujú uchovávanie osobných údajov dotknutej osoby (najmä na účely archivácie, výkonu daňovej kontroly a pod.), alebo ktoré by bez ich uchovania nebolo možné splniť.

Akékoľvek náhodne získané osobné údaje v žiadnom prípade ďalej systematicky nespracúvame na žiadny nami vymedzený účel. Ak je to možné, informujeme dotknutú osobu, ktorej náhodne získané osobné údaje patria o ich náhodnom získaní a podľa povahy prípadu jej poskytneme potrebnú súčinnosť vedúcu k obnoveniu kontroly nad jej osobnými údajmi. Ihneď po týchto nevyhnutných úkonoch smerujúcich k vyriešeniu situácie, všetky náhodne získané osobné údaje bezodkladne bezpečným spôsobom zlikvidujeme.V prípade záujmu o ďalšie informácie o konkrétnej dobe uchovávania Vašich osobných údajov nás prosím kontaktujte prostredníctvom uvedených kontaktných údajov.

6. Zverejnenie údajov

Naša spoločnosť získané údaje v žiadnom prípade nezverejňuje.

7. Cezhraničný prenos osobných údajov

Cezhraničný prenos osobných údajov sa neuskutočňuje.

8. Práva a povinnosti dotknutej osoby

Zákazník je povinný uviesť iba úplné a pravdivé údaje.

Zákazník sa zaväzuje, že v prípade zmeny svoje údaje zaktualizuje a to najneskôr pred zrealizovaním prvej objednávky nasledujúcej po vzniku zmeny. Zákazník sa zaväzuje, že ak poskytne osobné údaje tretej osoby (meno, priezvisko, telefónne číslo), robí tak iba s jej súhlasom a dotknutá osoba je oboznámená s postupmi, právami a povinnosťami, ktoré sú uvedené na tejto stránke.Ako náš klient a dotknutá osoba máte v stanovenom rozsahu právo rozhodovať o nakladaní s Vašimi osobnými údajmi. Uplatniť nižšie uvedené práva si môžete:- Osobne na kontaktom mieste prevádzkovateľa Adriana Dunajčíková, Vajanského 4, Senec, 90301; Prostredníctvom našej zákazníckej linky:+421 917 321 578;Prostredníctvom elektronickej pošty:studiosofiasenec@gmail.com

Budeme sa Vám snažiť odpovedať čo najskôr, vždy Vám však odpovieme najneskôr do 30 dní od doručenia Vašej žiadosti. Platné právne predpisy a Nariadenie GDPR, resp. Zákon Vám zabezpečujú najmä:

Právo na prístup – Máte právo od nás požadovať potvrdenie o tom, či sa spracúvajú Vaše osobné údaje, a pokiaľ tomu tak je, získať kópiu týchto údajov a dodatočné informácie vyplývajúce z čl. 15 Nariadenia, resp. § 21 Zákona. V prípade, že o Vás získavame veľké množstvo údajov, môžeme od Vás požadovať, aby ste špecifikovali svoju požiadavku na okruh konkrétnych údajov, ktoré o Vás spracúvame.

Právo na opravu – K tomu, aby sme o Vás neustále spracúvali len aktuálne osobné údaje potrebujeme, aby ste nám ich zmenu oznámili čo najskôr ako nastane. V prípade, že o Vás spracúvame nesprávne údaje, máte právo požadovať ich opravu.

Právo na výmaz – Ak budú naplnené podmienky článku 14 Nariadenia, resp. § 23 Zákona, môžete požadovať výmaz Vašich osobných údajov. O výmaz preto môžete žiadať napríklad ak ste odvolali Váš súhlas so spracúvaním osobných údajov a neexistuje iný právny základ spracúvania, alebo v prípade, že Vaše osobné údaje spracúvame nezákonne, alebo sa pominul účel, na ktorý sme Vaše osobné údaje spracúvali a nespracúvame ich za iným kompatibilným účelom. Vaše údaje však nevymažeme ak sú potrebné na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.

Právo na obmedzenie spracúvania – Ak budú naplnené podmienky článku 18 Nariadenia, resp. § 24 Zákona, môžete od nás požadovať, aby sme obmedzili spracúvanie Vašich osobných údajov. O obmedzenie preto môžete žiadať napríklad počas toho, ako namietate správnosť spracúvaných údajov alebo v prípade, že je spracúvanie nezákonné a Vy si neželáte, aby sme údaje vymazali, ale potrebujete, aby ich spracúvanie bolo obmedzené počas toho ako si uplatníte Vaše práva. Vaše údaje naďalej spracúvame ak existujú dôvody na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.

Právo na prenosnosť – Ak je spracúvanie založené na Vašom súhlase alebo vykonávané za účelom plnenia zmluvy uzatvorenej s Vami a zároveň vykonávané automatizovanými prostriedkami, máte právo od nás obdržať Vaše osobné údaje, ktoré sme od Vás získali v bežne používanom strojovo čitateľnom formáte. Ak o to budete mať záujem a bude to technicky možné, Vaše osobné údaje prenesieme priamo k inému prevádzkovateľovi. Toto právo nebude možné uplatniť na spracúvanie vykonávané z dôvodu plnenia úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci.

Právo namietať voči spracúvaniu – Ak spracúvame Vaše osobné údaje z dôvodu plnenia úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci nám zverenej, alebo pokiaľ je spracúvanie vykonávané na základe našich oprávnených záujmov či oprávnených záujmov tretej strany, máte právo namietať voči takémuto spracúvaniu. Na základe Vašej námietky spracúvanie osobných údajov obmedzíme a pokiaľ nepreukážeme závažné oprávnené dôvody spracúvania, ktoré prevažujú nad Vašimi záujmami, právami a slobodami alebo dôvody na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov, osobné údaje naďalej spracúvať nebudeme a Vaše osobné údaje zmažeme. Máte právo kedykoľvek namietať proti spracúvaniu osobných údajov na účely priameho marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Po vznesení námietky Vaše osobné údaje už na tento účel spracúvať nebudeme.

Právo podať sťažnosť – Ak sa domnievate, že spracúvanie Vašich osobných údajov je v rozpore s Nariadením, resp. Zákonom, máte právo podať sťažnosť na Úrad pre ochranu osobných údajov, so sídlom: Hraničná 4826/12, 820 07 Bratislava, Slovenská republika, web: www.dataprotection.gov.sk, tel.: +421 /2/ 3231 3220.

Právo odvolať súhlas – Ak je spracúvanie Vašich osobných údajov založené na súhlase, máte právo tento súhlas kedykoľvek odvolať. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na už vykonané spracúvanie. Ak sa kedykoľvek neskôr rozhodnete, že máte záujem opätovne dostávať od nás obchodné a marketingové ponuky o našich produktoch a službách, svoj odvolaný súhlas (respektíve podanú námietku) môžete kedykoľvek znovu udeliť, a to ktoroukoľvek vyššie uvedenou formou kontaktu.